ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
7 - 14 zile lucrătoare
|
Transport gratuit
|
30 zile retur
|
0758272808

Întrebări frecvente

Cât de mult va trebui să plătesc pentru transport?

Oferim livrare GRATUITĂ la ușa dvs. pentru toate comenzile.

Cum expediați și cât de repede voi primi comanda mea?

Expediem prin Fan Courier (gratuit).  În medie, livrarea durează 7-10 zile lucrătoare către toate teritoriile din România.

Va trebui să plătesc impozitul pe vânzări la achiziția mea?

Cumpărătorul nu va trebui să plătească taxe. Prețurile listate online sunt costul final pentru fiecare covor.

Ce tipuri de plată acceptați?

Oferim opțiuni de plată online sigure, dar și plata ramburs deocamdată. Pentru comoditate, o să acceptăm și plăți prin PayPal.

Site-ul dvs. este sigur?

Da. Site-ul nostru utilizează tehnologia de criptare SSL (Secure Socket Layer). 

Cum fac o comandă?

Puteți plasa comanda 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi. De asemenea, puteți apela la serviciul nostru de asistență pentru clienți la numărul 0745 758 000 , de Luni până Vineri pentru a plasa comanda dvs. prin telefon și / sau pentru a discuta orice alte întrebări pe care le aveți.

Pot amâna expedierea comenzii mele?

Da. Pentru a plasa o comandă cu o dată de expediere întârziată, cel mai bine este să ne sunați pentru a plasa comanda dvs., iar reprezentantul nostru pentru clienți vă va ajuta mai bine cu toate datele de expediere disponibile.

De ce ar trebui să cumpăr de la Sunna Home?

Transport gratuit.
Returnări ușoare.
Reducere de 50% la prețurile cu amănuntul.
Expert Customer Care.
Cumpărături online sigure.
Cele mai mici prețuri garantate.
Mii de covoare în stoc.
Returnări de 30 de zile.

De cât timp a lucrat SunnaHome?

Suntem o afacere de familie cu peste 8 de ani de experiență comercială. Așadar, puteți fi siguri că, prin conexiunile noastre în străinătate și prin capacitatea noastră directă de cumpărare, veți primi produse de calitate superioară la o fracțiune din prețul său de vânzare cu amănuntul.

 

 

Voi plăti pentru expediere înapoi?

Cumpărătorul este responsabil pentru toate returnările. Cu toate acestea, vă vom ajuta cu tarife și alte detalii necesare. 

Când va fi procesată rambursarea mea?

Procesăm toate returnările și rambursările în termen de 7-10 zile lucrătoare de la returnarea produsului.

Aveți o politică de confidențialitate?

Da. Faceți clic pe linkul de mai jos pentru politica noastră completă de confidențialitate:
Politica de Confidențialitate

Ce mai trebuie să știu?

Nu în ultimul rând, vă rugăm să rețineți că satisfacția clienților noștri este accentul nostru # 1 și motivul pentru care venim la muncă în fiecare zi. Dacă mai putem face ceva pentru dvs., nu ezitați să ne scrieți și / sau să ne sunați și vă vom ajuta cu plăcere cu orice întrebări sau nelămuriri pe care le aveți.
Incercam sa va reconectam la Server ...
Incercam sa va reconectam la Server ... Reincarcare
Incercam sa va reconectam la Server ... Reincarcare
Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare. Reincarcare 🗙