Sunt deja client
E-mail
 
Parola
 
Am uitat parola
Sunt client nou
Creaza Cont
×
ยป
FAQ

1. Cum comand?

Te rugam sa citesti sectiunea Cum comand.

2. Am facut o comanda. Ce se intampla acum?

In primul rand multumim pentru comanda facuta!
Dupa efectuarea comenzii, vei primi un mail de confirmare. Te rugam sa verifici si sectiunea Spam a mailului.
Apoi un operator SunnaHome te va contacta pentru a-ti confirma stocul la covoarele comandate si termenul de livrare exact.

3. Care este termenul de livrare?

Termenul de livrare a covoarelor este de 7-10 zile lucratoare. 
In cazul in care covorul nu se afla pe stoc la furnizor, ti se va comunica telefonic data livrarii.

4. Am intrebari in legatura cu podusele voastre. Ma puteti ajuta?

Echipa noastra este mai mult decat fericita sa te ajute cu orice informatii. Poti sa ne trimiti un email sau sa ne contactezi telefonic la numarul: 0757516092

5. Nu reusesc sa plasez o comanda. Ce pot sa fac?

Poti sa plasezi comanda si telefonic. Echipa noastra iti sta la dipozitie de Luni pana Vineri, intre orele 9 si 17, la numarul de telefon: 0757516092

6. As dori sa comand un numar mai mare de produse. Imi puteti acorda un discount?

Va rugam sa ne trimiteti comanda la adresa comenzi@sunnahome.ro, iar noi vom reveni cu o oferta in cel mai scurt timp.

7. Ce metode de plata sunt disponibile?

Poti sa achiti la curier in momentul primirii coletului sau poti sa achiti online in momentul plasarii comenzii. 

8. Plata in avans este sigura?

Absolut. Platile online sunt gestionate de Netopia Mobilpay, care garanteaza securitatea transferurilor.

9. Care este termenul de llivrare? In cat timp imi primesc covoarele?

Termenul de livrare este de 7-10 zile lucratoare. In cazul in care produsul nu se afla pe stoc la furnizor, te vom anunta care este data exacta a livrarii.

10. Care sunt costurile de livrare?

Momentan, SunnaHome ofera transport gratuit pentru toate comenzile.

11. Produsele se pot returna?

Da. Conform legislatiei europene ai dreptul sa returnezi un produs, in starea in care a fost livrat, in termen de 30 de zile lucratoare.

12. Produsul primit nu este acelasi cu cel comandat. Ce pot sa fac?

Produsul poate fi returnat in termen de 30 de zile. El va fi imediat inlocuit. Daca produsul nu poate fi inlocuit atunci se vor returna banii.

13. Coletul a fost alterat in timpul livrarii. Ce se intampla?

Daca ai primit un colet care in timpul livrarii a suferit daune, el poate fi returnat, iar noi il vom inlocui imediat.

14. Ce termen de garantie au produsele?

Termenul de garantie standard este de 12 luni.

15. Culorile covoarelor corespund cu culorile din poze?

In general culorile corespund exact. Noi ne dam toata silinta pentru a oferi poze de cea mai buna calitate, in care sa se vada toate detaliile covoarelor. Totusi, nuantele pot fi putin diferite, in functie de setarile monitorului de pe care vizualizati pozele. Daca, totusi, culorile nu corespund, covoarele pot fi returnate conform reglementarii de retur in 30 de zile.

16. Din ce materiale sunt tesute covoarele SunnaHome?

Fiecare covor are descrierea in care scrie exact din ce materiale sunt tesute. Poti vedea aici descrierea materialelor.

17. Produsul care ma intereseaza nu mai este pe stoc. Cand va fi din nou disponibil?

Daca ai vazut un covor care iti place, dar el nu mai este momentan disponibil, te rugam sa ne trimiti un email si noi te vom informa care este data in care covorul va reintra in stoc.